Просмотр сообщений
|
Страниц: [1] 2 3 ... 6
|
2
|
Задачи и головоломки / Помогите решить! / Re: Проблемы с подключением
|
: Май 25, 2011, 07:58:53
|
Щоб міняти ІР можна просто перегрузити модем і все
Сам пробував виходило
Звичайно, метод первіснообщинний, але все діє і досить швидко
Зверніть увагу!!! якщо ви в мережі, то всякими програмами можна міняти тільки внутрішній ІР в мережі, а зовнішній буде лишатися такий як у адміністратора
|
|
|
3
|
Общение / Отдых, развлечения, увлечения / Re: Шахматы
|
: Май 25, 2011, 07:38:21
|
Блин, в конце не той пешкой пошел А мене візьмете пограти Я слабо граю, але не проти повчитися
Вiзьмемо. А який у вас нiк? Такий як і тут JLacialliandH А коли наступний раз збираєтесь грати? Але якщо мене, то час на партію закладайте невеликий, бо що я буду робити довго Я ж грати не вмію тільки шахмати пересуваю, а на це багато часу не треба 
|
|
|
5
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Re: Математичні неувязки
|
: Май 24, 2011, 14:10:52
|
Я бачив Я б радий і сам йому помогти, але не такий сильний в російському письмі Прекрасно все розумію, а от писати ... Якщо чесно, то мене трохи дивує, що багато хто не розуміє Мені завжди здавалося, що українська і російська дуже подібні і розуміння однієї при знанні іншої не повинно викликати труднощів
|
|
|
6
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Re: Математичні неувязки
|
: Май 24, 2011, 14:00:02
|
Я згідний з вами Нема Але згодіться і Ви річ цікава Таким методом можна доводити, що події з будь-якою імовірністю відбуваються Тобто у Всесвіті можливо все  А в Вас не було ніколи такого, що от випадок практичний, а з теорією не сходиться і все?
|
|
|
7
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Re: Математичні неувязки
|
: Май 24, 2011, 13:48:32
|
Класична теорія імовірностей говорить, що вже імовірність 0,0001 можна розглядати як нульову Отже, події з нульовою імовірністю (за класичною теорією) відбуваються Я ж просив не розвязання, а викладати в цій темі математичні неувязки 
|
|
|
9
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Математичні неувязки
|
: Май 24, 2011, 13:38:16
|
Пропоную тему в якій можна було б викладати різні математичні неувязки Розбіжності між теорією і практикою На початок пропоную одну Припустимо ми маємо мільйон копійок Імовірність випадання аверсу 1/2 і реверсу 1/2 Ми підкидаємо всі мільйон копійок, отже 500 000 випадає на аверс, 500 000 на реверс Беремо 500 000, що випали на аверс і підкидаємо їх, і знов 250 000 випадає на аверс, і 250 000 тисяч на реверс ............ Продовжуємо досліди до тих пір поки в нас не залишиться дві копійки ми їх підкидаємо і отримуємо, що одна копійка із тих що були в першій групі приблизно 20 разів випала на аверс  Отак то А це імовірність як не як 0,0000009537 А це як відомо в класичній теорії подія неможлива або точніше дуже малоімовірна
|
|
|
13
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Re: Фільтр частот
|
: Май 23, 2011, 16:39:41
|
Напевно, вам відомий розклад кривих у гармонічний ряд
В електриці використовується пристрій, який називається фільтром частот, його конструктивні елементи підібрані так, що він підсилює тільки одну частоту, а інші глушить (полосний фільтр)
Щоб на осцилографі побачити 3,5,7,9,11... гармоніки, на генераторі частот, частоту слід зменшувати у відповідне число разів
Запитання чому зменшувати, а не збільшувати? Адже частота вищих гармонік в 3,5,7,9,11... більша від частоти основної
Всі згадані елементи підключені в такій послідовності (Генератор частот)-(фільтр частот)-(осцилограф)
Возможно для удешевления или придётся полосовой фильтр ставить электромеханический т.е. индивидуальный, а в противном случае попрёт отраженка куча боковых гармоник. Выгоднее изначально пользоваться чем-то типа баллансного генератора как на ....(нельзя наверное говорить) или уж комплект ФВЧ и ФНЧ для надёжности Все набагато простіше Набагато Питання суто логічно-математичного плану Чому зменшувати, а не збільшувати Підказка: Або ні без підказок, ще подумайте 
|
|
|
15
|
Задачи и головоломки / Математические задачи / Фільтр частот
|
: Май 23, 2011, 12:35:34
|
Напевно, вам відомий розклад кривих у гармонічний ряд
В електриці використовується пристрій, який називається фільтром частот, його конструктивні елементи підібрані так, що він підсилює тільки одну частоту, а інші глушить (полосний фільтр)
Щоб на осцилографі побачити 3,5,7,9,11... гармоніки, на генераторі частот, частоту слід зменшувати у відповідне число разів
Запитання чому зменшувати, а не збільшувати? Адже частота вищих гармонік в 3,5,7,9,11... більша від частоти основної
Всі згадані елементи підключені в такій послідовності (Генератор частот)-(фільтр частот)-(осцилограф)
|
|
|
|